close

聖經說:"要像耶和華唱"新"歌~

所以最近很常聽新的詩歌喔~尤其小朋友的我最愛囉.

總是那麼直接, 那麼開心!

尤其這首, 一直"Jump up and down", 如果去參加演唱會一定會跳得很high啦!!

 

 

 

歌詞:

Verse 1:
Maybe it's a little bit crazy to believe in what I cannot see

也許相信看不到的神很瘋狂
Maybe it's a little bit crazy that my best friend is my Saviour

也許我最好的朋友是我的救贖主很奇怪
Maybe it's a little bit crazy that a King would give His life for me

也許一個高高在上的君王會為我犧牲生命很瘋狂
Maybe it's a little bit crazy but I've heard much stranger



Pre-Chorus:
'Cos some things you gotta see by faith

有些時候你必須用信心去看

Chorus:
Jump up and down (Hey!) Jump up and down (hey!)
I don't care what people say

我不管別人怎麼說
Jump up and down (Hey!) Jump up and down (Hey!)
I'm gonna shout it out, I believe in Jesus

我就是要大聲說, 我相信耶穌

 

這首歌的歌詞也很讚啦!!我超喜歡~

arrow
arrow
    全站熱搜

    二小姐 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()